Roxor Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Noen som vet hvordan man bytter instrumentpærer på en e 34 1988 modell?
Espen^^ Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 tror dei står i sokkel på baksiden av panelet. bare og ta ut heile.
Hoem Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 23mm kopp trenger du til bolten som holder rattet, skru av det og skru ut to skruer i topp på speedo
Roxor Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 Noen som vet om det går uten og ta rattet av? Guide?
Hoem Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 ja, det er mulig å lirke det ut, men er vanskelig... Du har vel ikke airbag så hvorfor ikke bare skru av rattet ? Fort gjort og sparer deg for et helvete
E36Cab1 Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Ingen problem å ta dette ut uten å ta av rattet..
stfoer Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Selv med air bag ratt er det ikke noe problem å ta ut instrumentpanelet. Etter at du har skrudd ut de 2 skruene som holder panelet. tar du det ut , løsne kabel plugger og lirker det til venstre samtidig som du vrir rattet til venstre. Det tar 5 minutter.
Hauso Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 funker hvertfall på e30, å ta ut instrumenthuset uten å ta av rattet. som Stfoer sier, det tar 5 min. og pærene er bare å vri ut, og putte inn på nytt. kjempelett!
Brasan Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Noen som vet om det går uten og ta rattet av? Guide? Fikk ut instrument clusteren min uten å ta av rattet jeg. Gikk drit fint helt jeg skulle ha det inn igjen. Da blei det noe spennig i plexien, så har en fin sprek foran gir indikatoren min. Ikke noe problem sånn sett, men jeg hadde sett at jeg hadde sleppi unna den da hehe
fbakken Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Tenkte du på å dra rattet så langt ut som mulig? Er vell teleskopisk rattstamme på bilen din Var iværtfall masser av plass å ta ut instumentpanelet på min når jeg dro ut rattet
GiljeN Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Selv med air bag ratt er det ikke noe problem å ta ut instrumentpanelet. Etter at du har skrudd ut de 2 skruene som holder panelet. tar du det ut , løsne kabel plugger og lirker det til venstre samtidig som du vrir rattet til venstre. Det tar 5 minutter. det metoden fynker meget bra bruker den endel GiljeN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå