Gå til innhold

Bytte pærer i instrumentpanelet? E 34 1988

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
Skrevet

ja, det er mulig å lirke det ut, men er vanskelig...

Du har vel ikke airbag så hvorfor ikke bare skru av rattet ? Fort gjort og sparer deg for et helvete

Skrevet

Selv med air bag ratt er det ikke noe problem å ta ut instrumentpanelet. Etter at du har skrudd ut de 2 skruene som holder panelet. tar du det ut , løsne kabel plugger og lirker det til venstre samtidig som du vrir rattet til venstre. Det tar 5 minutter.

Skrevet

funker hvertfall på e30, å ta ut instrumenthuset uten å ta av rattet. som Stfoer sier, det tar 5 min. :) og pærene er bare å vri ut, og putte inn på nytt. kjempelett! :D

Skrevet
Noen som vet om det går uten og ta rattet av? :)

Guide? :D

Fikk ut instrument clusteren min uten å ta av rattet jeg. Gikk drit fint helt jeg skulle ha det inn igjen. Da blei det noe spennig i plexien, så har en fin sprek foran gir indikatoren min. Ikke noe problem sånn sett, men jeg hadde sett at jeg hadde sleppi unna den da hehe

Skrevet

Tenkte du på å dra rattet så langt ut som mulig? Er vell teleskopisk rattstamme på bilen din :-)

Var iværtfall masser av plass å ta ut instumentpanelet på min når jeg dro ut rattet ;)

Skrevet
Selv med air bag ratt er det ikke noe problem å ta ut instrumentpanelet. Etter at du har skrudd ut de 2 skruene som holder panelet. tar du det ut , løsne kabel plugger og lirker det til venstre samtidig som du vrir rattet til venstre. Det tar 5 minutter.

det metoden fynker meget bra :) bruker den endel :)

GiljeN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...