Memo811 Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Det startet med at varmeapparatet begynnte å bråke noe fryktelig. Nå har jeg kjørt med det i 2 uker og nå plutselig går den bare litt, også kutter den ut! Hva kan være galt? hvordan tar jeg ut vifta/apparatet? takker for svar;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragge Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 mener du tar den ut fra under panseret. midt under vinduet var det hvertfall på mercedesen jeg hadde før. er ikke helt sikker, men går jo å sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 jepp, stemmer det. Bare å ta av det svarte dekselet + et todelt plastikdeksel som beskytter for vifta. Sitter en klemme over midten på vifta og 2 kabelsko som må av;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 jepp, stemmer det. Bare å ta av det svarte dekselet + et todelt plastikdeksel som beskytter for vifta. Sitter en klemme over midten på vifta og 2 kabelsko som må av;) ganske grei operasjon! Husk å kjøp lik når du skal bestille ny! finnes minst 2 typer viftemotor til e30! snakker erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå