///Mysild Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 vurderer å kjøpe nye fjærer... noen som har noe bra/dårlig å si ang disse? stemmer senken med de skal senke, eller senker de mindre/mer? takker for alle svar!
Hoem Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Har desverre ingenting annet å si om lesjafors fjærer enn det at jeg vet at volvofolk er fornøyd med de.. Eibach derimot kan jeg rose høyt opp i skyene da dette er skikkelige saker som opprettholder både B´en, M´en og W´en i bmw.
///Mysild Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 hehe... okey... er spent på hvor mye de senker også... om 60mm virkelig er 60mm
Hoem Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Gjerne mer.. På en E39 til en kompis som er senket 30MM med eibach, er like lav som en som er senket 70 med noe lowtech/weitech eller noe lignende.
///Mysild Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 lekkert! får bestille til helga... apexene har begynt å gi opp litt, så kjenner at den ikke er helt stiv foran som den bør være
Hoem Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Men ikke tro at 30mm er 70 i virkelighete, er nok de fjærene som skulle senke 70 som var høyere enn de skulle være. Trolig brukt biltema linjal under måling! Vil tippe 30mm var rundt 40mm etter de hadde satt seg
///Mysild Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 skal uansett ha 60mm foran med senkeskåler, så blir jo 70 viktigste er egentlig bak, da den subber litt
Hoem Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Du kommer garantert til å bli fornøyd, har enda til gode å høre noen bli misfornøyde med kjøpet når de har kjøpt eibach.
Tommy Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Min erfaring, er at Eibach sine senker det samme eller litt mindre en oppgitt. Var godt fornøyd med Eibach, men de har litt lite utvalg i antall mm senk. Kan også varmt anbefale H&R senkefjærer, de har somregel godt utvalg i forskjellige høyder. Koed skaffer deg disse, snakk med Geir Ove, han har hatt lassevis med H&R fjærer på sine egne biler.
///Mysild Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 okey... for jeg vil ha bilen lavere, eller like lav som den er nå foran... men får høre med "per hagen" først, så inn å kikke på koed hvis ikke... tenkte å bestille e30m3 bærearmer unasett
Hoem Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 På hvilket karosseri har du opplevd at eibach senker mindre enn oppgitt ?
///Mysild Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 På hvilket karosseri har du opplevd at eibach senker mindre enn oppgitt ? han hadde det på gten
Tommy Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 På hvilket karosseri har du opplevd at eibach senker mindre enn oppgitt ? På GT'en, så var dem så og si spot on, men da jeg jobbet hos VW, så monterte jeg på både golf, touran, og polo, og ingen av disse senket så mye som oppgitt, var som regel 0,5-1 cm høyere en oppgitt, etter ca en mnd bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå