Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer å kjøpe nye fjærer... noen som har noe bra/dårlig å si ang disse?

stemmer senken med de skal senke, eller senker de mindre/mer?

takker for alle svar!

Skrevet

Har desverre ingenting annet å si om lesjafors fjærer enn det at jeg vet at volvofolk er fornøyd med de..

Eibach derimot kan jeg rose høyt opp i skyene da dette er skikkelige saker som opprettholder både B´en, M´en og W´en i bmw.

Skrevet

Gjerne mer..

På en E39 til en kompis som er senket 30MM med eibach, er like lav som en som er senket 70 med noe lowtech/weitech eller noe lignende.

Skrevet

Men ikke tro at 30mm er 70 i virkelighete, er nok de fjærene som skulle senke 70 som var høyere enn de skulle være. Trolig brukt biltema linjal under måling!

Vil tippe 30mm var rundt 40mm etter de hadde satt seg

Skrevet

Min erfaring, er at Eibach sine senker det samme eller litt mindre en oppgitt. Var godt fornøyd med Eibach, men de har litt lite utvalg i antall mm senk. Kan også varmt anbefale H&R senkefjærer, de har somregel godt utvalg i forskjellige høyder. Koed skaffer deg disse, snakk med Geir Ove, han har hatt lassevis med H&R fjærer på sine egne biler.

Skrevet

okey... for jeg vil ha bilen lavere, eller like lav som den er nå foran... men får høre med "per hagen" først, så inn å kikke på koed hvis ikke... tenkte å bestille e30m3 bærearmer unasett ;-)

Skrevet
På hvilket karosseri har du opplevd at eibach senker mindre enn oppgitt ?

På GT'en, så var dem så og si spot on, men da jeg jobbet hos VW, så monterte jeg på både golf, touran, og polo, og ingen av disse senket så mye som oppgitt, var som regel 0,5-1 cm høyere en oppgitt, etter ca en mnd bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...