Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå gått til innkjøp av en 99.8% rustfri e30. Vet ikke mye om bilens fortid, bare at det har vært M3-bygg. 318i karros, med S14 motor+understell derså. Bilen er ikke helt strøken i lakk, blant annet noen riper her og der. Noen bulker finner man også. Så vidt jeg vet har bilen aldri vært rustsveiset, bare tatt godt vare på. Sitter M3 tannstang med servo på bilen, samt 325 understell med FK Highsport Coilovers.

Med bilen fikk jeg med en 318is motor som har ny topp, denne har gått 120tusen. Fikk også med turbogrenrør + snurra, dette vet jeg ikke fabrikant på enda. Sitter en Getrag 240-260? enda usikkert dette også.

Kjøpte bilen pga rustmangel kan man vel kalle det:)

Bilen er Cirrus Blau Metallic mener jeg, ikke den peneste fargen men jeg beholder den inntil videre.

Har planer om innkjøp av m50b25 24v motor, som da skal bli turbobygg forhåpentligvis.

Skal også ta NOE utvendig på bilen, som valsing av hjulbuer, lykter rundtom samt en søt liten leppe for å shine fronten litt.

Resten av det utvendige kommer til neste vinter regner jeg med :)

9lc3xmskfp3k1f2j2hq9.jpg

w7q230iv76xm9p429mwo.jpg

pmtaukdsk7x2ahqs6ex1.jpg

10rri9exuwc3p17dxsy7.jpg

Skrevet

Da kom den en liten update på bilens tilstand og fortid. Kommer snart noen bilder av arbeidet vi gjør med bakstillingen + bilen som den er nå :)

Skrevet

Som sagt kommer det bilder så fort jeg har fått tatt noen. har bilder ligganes, men er fra forrige eier. syns det blir litt for dumt å laste opp, pluss at bilen sto da som M3 bygg.

Skal se om jeg får lasta opp noe i morgen :) Kreke meg inn i garasjen på morrakvisten å snikta noen bilder :) hehe

Skrevet

Ja, har en LE leppe på handa, som jeg lurer på om jeg skal få tilsendt.

Men om ikke dette skjer så sender jeg en pm ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...