Magnum 310 Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Ønsker å kjøpe ispigg til gokart.. Kan gjerne vere en " eller 2 større enn vanlige hjula. Er også interessert i Felger(6-7") med dekk til gokart, gjerne regndekk Sei ifra visst du veit om nokken =) Berre å skrike ut om du veit kor dei selle det også
Magnum 310 Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 Ingen som har nokken eller veit om en plass dei selge slikt? Hasta! E så steike fint ispigg føre ute no
TSL Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 hva med et litt gogling på go cart forhandlere. er jo noen av dem liksom
Magnum 310 Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 hva med et litt gogling på go cart forhandlere. er jo noen av dem liksom Fann en plass, men det kosta 4000.. tenkte kanskje at nokken hadde liggende f.eks =)
Simon S Arvesen Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Jeg har liggende ett sett. Nye regndekk og felger, brukt i en norgesfinale samt en eller 2 treninger etter det.
Magnum 310 Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 Jeg har liggende ett sett.Nye regndekk og felger, brukt i en norgesfinale samt en eller 2 treninger etter det. Men er ikke det vanlig størrelse? 5" elns?
Simon S Arvesen Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Jeg har liggende ett sett.Nye regndekk og felger, brukt i en norgesfinale samt en eller 2 treninger etter det. Men er ikke det vanlig størrelse? 5" elns? Er nok vanlig størrelse, beklager om det ikke var av interesse da
Magnum 310 Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 Hehe =) Har regndekk og slicks i vanlig størrelse, men vil ha nokken som e litt større, sann at gokarten blir høgere, og jeg ka kjøre den litt ute på tunet
Magnum 310 Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 Jeg har liggende ett sett.Nye regndekk og felger, brukt i en norgesfinale samt en eller 2 treninger etter det. Men er ikke det vanlig størrelse? 5" elns? Er nok vanlig størrelse, beklager om det ikke var av interesse da Hmm, kan vere interessant alikavel, da jeg skal skyte inn vanlige pigger i regndekk! Pris med og uten dekk på felger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå