Ballder Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Minnes forøvrig at det er gul sort som skal gi innslaget styrestrøm, men kan ikke garantere det. Den andre tror jeg er brun/sort. Det er ikke opprinnelig en automat som er bygd om dette, for da kan det være noe fra den siden som kødder det til også.
Infinity Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 Min er en gammel automat, men motoren står jo i 5'ern og den gikk jo seff helt til han krasjet den i et tre:P Så det må jo være no simpelt som gikk te helvete da. Er det f.eks et eget rele til starter tro?
Ballder Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Ikke sikker. Lenge siden jeg skrudde på e34 med m20, og har ikke hatt problemer med nåværende e34 "desverre".
Infinity Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 Tenker jeg selger alle 4 jeg, er vel ingen andre som kjøper to felger:P
Ballder Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Lurer i grunn litt på felgene/dekka og hengerfeste på den bilen jeg. Åssen er dekka og hvilken dim på dem?
Infinity Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 205/55/16. Dekka er greie, ikke harde, noen mm mønster erd et, kan se bedre etterpå når jeg får manna meg opp til å gå ut i kulda:)
Ballder Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Hehe. den er god. Start releet er forresten det fremste mot støtdempertårnet i rekken mot motoren. Sikringsboksen jeg snakker om nå.
Infinity Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 Bud på 3500 på diffen er motatt av en her på forumet.
Infinity Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 Nå har jeg fått startet opp, gikk som en drøm den! Feilen var ledningene opp til tenningslåsen. Der de går i baksiden av tenningslåsen er det en boks eller modul eller hva det nå heter. Den er gåen/slarken. Noen som har disse ledningene med boksen? Går bare ca40cm ned til en kontakt under rattet..
Ballder Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Da føler jeg at du er mer opptatt av motoren enn å selge deler. Drit i dekk/felger/hengerfeste fra min side... Finner det sikkert andre plasser.
Infinity Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 Slapp av du.. Dekka har jeg sagt er 205/55/16. De har 3-4mm mønster, ikke verdens beste. Det ene dekket er flatt, vet ikke om det er hull eller hva det er. Felgene er hvertfall fine! Hengerfeste har jeg, det er ikke avtagbart.
Infinity Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 Kan for øvrig skaffe 16t med 6-7mm for en slant ekstra. Samme dim.
Ballder Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Føler meg greit avslappet jeg. Slanter ekstra på hva? Hva er kursen på en slant?? Skjønner'u eller?? Glem meg glatt her. Skal ikke kødde til denne tråden mer jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå