danielo Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 har en e30 325i! å har noen problemer. plutseli en dag luktet det svidd fra dashbordet åsså gikk alt av instrumentbelysning og høyre baklys. men alt funker som det skal hvis jeg har på parklys,men med engang jeg setter på nærlys/langlys så funker det ikke :S hva kan dette være? kan det ha noe med lysbryteren å gjøre? åsså bråker varmeapparatet noe jævlig, så skal skifte det.men er det mye arbeid? hvordan burde jeg gå frem? takk for svar Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Høres for meg ut som en full kortslutning detta her, prøv og følge ledningene til nærlys/fjernlys og se om du ser ett sted der 2 ledninger gnisser inatt hverandre, vil mest sannsynelig være brent isolasjon der, er nok at isolasjonen blir brent/svidd som lukter. Og du bør ikke prøve og ta på nærlys/fjernlys før du har lokalisert kortslutningen, kan ta fyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå