tmice Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 En kamerat av meg har en E36, 320i, han kjørte så begynte bilen å mist kruttet, så døde den bare mer å mer, til slutt stoppet den å nå får han ikke start.... Noen tips ? så han kommer seg på jobb Takk for alle svar!
S.Nilsen Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 kan være noe helt enkelt dette..som børstene på dynamoen hadde noe av det samme på min E36 som jeg hadde,da var det børstene enkelt og skifte.
Fliid Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Nå får han ikke start i hvilken form? Kinenr og ikke noe liv eller er den helt død ?
tmice Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 Hvordan sjekker man at bensinpumpa er gåen?
tmice Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 Nå får han ikke start i hvilken form? Kinenr og ikke noe liv eller er den helt død ? Det sviver rundt men tar ikke tenning...
Rayman Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Hvordan sjekker man at bensinpumpa er gåen? er du to stk så kan den ene slå på tenninga (ikke kinne) mens den andre er i høyre baksete og hører om den starter, bensinpumpa sitter under høyre baksete. Og den skal starte og gå i ca. 3 sekund før den stopper. Raskt og utelukke den iallefall om du hører den starter.
Hauso Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Hvordan sjekker man at bensinpumpa er gåen? du setter strøm på den:) hvis den pumper, så funker den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå