mortalis Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 hei selger unna det jeg ikke trenger da jeg trenger penger til ny bygg -m20 b 25 råder og stempler tighte og fine -m20 b 25 topp bytta tetninger, plan slipt og følger med pakinger til resten(slipesett) -fuel rail med dyser og btr til b25 l-ednings nett med hjerne og ledninger til dyse rail og plugg kabler osv(komplett) orginale grenrøre orginal eksos hele veien halve eksosen er ny resten er i ok stand har også en drøss med deler til 520 e 34 90modell: -karroseri deler -understell -interiør pirelli asw4-1 bra dekk brukt kunn få timer tenkte en ca pris mellom 5-6 tusen massedekk for pengene eller kom med bud 145/85 r 16 sx dim kom med bud mvh jonny
Bauge Racing Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 har du det deksele som står i fronten . som er forand slepe kroken?pris?
mortalis Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 nei det er desverre borte¨på min også
336mik Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Inntil du kommer opp med en pris på dekka,så tror jeg ikke de er lett solgt. Så i din andre annonse at det eneste du sier er at disse koster 14tusen nye.Dette er kun en pris som skremmer folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå