JoeNasty Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Hei! Jeg trenger hjelp! Har gjort klart for ett komplett interiørbytte i min bil.En 1998 sedan som skal i ilden. Kjøpt inn komplett interiør fra søta bror, svart elektrisk sportskinn med nedfellbar rygg (strøkent) Det jeg har nå er manuelle antrasitt seter.Med fast rygg. Nå kommer spørsmålet; Noen som vet hvordan jeg må gjøre om festene for å få baksete til å sitte?Vet at det er forskjellige fester fra fast til nedfellbare.Men ikke hvordan det ser ut på bil med løs rygg. Så hvis noen har noen tips og triks er det bare å hyle ut! Noen som evt vet om noen som gjør dette mot betaling i Oslo/omegn? Hvis noen vet om noen som kan ta på seg jobben hadde det vært det beste da jeg ikke er så hypp på å gjøre det selv da jeg er kjent for å være litt utålmodig av meg... MVH JoeNasty
hauken Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 gjorde dette på en eg hadde engang,sveiste på festene fra den nedfellbare over på min,var fort gjort de. men du har vell ikke disse festene,så da må du vell til huggern å skjære ut noen?
JoeNasty Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 Det er såpass ja.Pokker...Noen som er hypp på sveisejobb anyone i Oslo-området? Eller vet om noen som kan. Var på Stenshagen å hørte idag om de hadde noen tips å triks.Fikk tlf nr til en kar som jeg skal ringe å snakke med imorgen. Men takk for svar!Trodde det skulle være mindre jobb men det sier seg jo litt selv at noe sånnt må til. Ang pris på interiøret kan det tas på PM så jeg slipper å få 24 mail om svar i tråden så gjelder det bare pris på settet. MVH JoeNasty
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå