aslex Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Hei! Skal selge en Automatkasse med betengnelsen 5Ph18. Da jeg ikke har tid til å bytte kasse på bilen min så selger jeg denne. Er fra en 2,8 liter 97 mod tror jeg. Ikke Steptronic. E39 5 serie. Bare kom med bud. Selgest ikke under 3000. Kan sende bilder av denne om noen ønsker det. Aleksander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 Ingen som vil kjøpe?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice69 Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Har ikke 523 denne? hvor langt har denne gått da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Er vel muligens samme kassen?... Etter det jeg har sjekket opp så skal disse kassene passe overens... jeg har en 523 selv og skulle bytte, men grunnet att jeg skal sende inn den orginale kassen til overhalling så selger jeg. Forge eier sa att kassen hadde gått 200 000 og ingen stygg lukt av oljen og den var rein og fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice69 Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 overhalling av kasse høres ikke billig ut? skal sjekke litt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 overhalling av kasse høres ikke billig ut? skal sjekke litt jeg Ikke akkurat billig nei.. men vil beholde steptronic`en;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 koster vel ca 25 lapper for overhaling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Er vel ikke langt unna, men er det eneste fornuftige egentli;) Om jeg kjøper en brukt en så vet jeg da ikke om den er i orden, og om infoen som jeg får med er korekt. Kan også bli dyrt å kjøpe mange ødelakte kasser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå