tribal167 Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Vurderer å selge/bytte min cabriolet til våren, men skal sjekke interessen nå på dette tidspunkt. Jeg ønsker en billigere bil, med større plass til barn og div, da cabrioleten ikke har stor plass bilen er en 94 mod E36 320ia, med m-tech understell og utseende. De to siste eierne har tatt veldig godt vare på den, og fulgt alt av oljeskift og div. Nylig eu-godkjent, byttet olje + filtrer i girkassen hos BMW, og byttet oljekjøleren. Bilen er nydelig å kjøre, med masse kjøreegenskaper tross alderen.. Den har gått 212000km, tikker ingenting selv når motoren er kald på vinteren. To små rustflekker som er minimale.. Prisantydning : 105000,- eller inbytte i billigere bil.. Kom med forslag! Bilder kommer i løpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tribal167 Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tribal167 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 Tydeligvis ikke sesong for cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 int i bytte med en 91 e34 525i ? Med mellomlegg fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tribal167 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 int i bytte med en 91 e34 525i ? Med mellomlegg fra meg[/quoteMulig interessert, men har du bilder og litt info om standen den er i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tribal167 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 Noen nye bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Kort om bilen: Gått 264000, manuel, nytt olje/luftfilter og olje for 1000km siden cirka, + nytt batteri, og sorte hella (ikke på bildene) Bilstein dempere + apexi fjører, oz felger, alt i vognkort. Elektrisk soltak / ruter, sort/grått intriør, m-tech ratt. Ingen rust Negativt: Litt som "må" skiftes i understell, foringer etc, (standar slite deler). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tribal167 Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Er den eu-godkjent? når ble det evt tatt? Hvor mye mellomlegg fra deg har du tenkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Er den eu-godkjent? når ble det evt tatt?Hvor mye mellomlegg fra deg har du tenkt? Er eu ok, men skal inn i Mai en gang. Tenkte på ca 45k i mellomlegg fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tribal167 Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Ok, det blir litt for lite mellomlegg med tanke på stand min er i, og alt utstyret som medfølger. Mener du bilen din har en verdi på rundt 55000 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Ok, det blir litt for lite mellomlegg med tanke på stand min er i, og alt utstyret som medfølger.Mener du bilen din har en verdi på rundt 55000 da? Nei, mener min er verdt 45 cirka, men vil ha din for under 100000 Så si rundt 90k da, da blir det jo greit.. Men hva mener du er et ok mellomlegg a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tribal167 Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Selger ikke min for under 100000 desverre.. Da selger jeg den til sommeren, å kjøper bil etter det igjen. Det haster ikke å få solgt den. Men hadde du kommet med 60000 i hånda, skulle du fått den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Skal tenke på det litt over min prisklasse dog, men får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beemern1 Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 har en ombygget m5 som jeg skal bytte i cab.... men jeg ser helst etter en 325......... min ligger inne på autodb.no på vestfold..... hilsen thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Jeg har en nydelig e46, kan bytte med mellomlegg fra din side.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=92691 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg