Infinity Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Når jeg vrir om tenninga klikker det bare i det releet fremst i sikringsboksen. (grønt, type høyt rele) Ingenting starter, tror heller ikke bensinpumpa starter. Er ikke dette start releet, det grønne fremst i boksen? Kan det være gåent? Eller kan det være startsperra som slår inn, HVIS det er det på den? Kom disse originalt med startsperre? Er en m20b25 90 mod. Noen som har tips til hvordan jeg kan tjuvkoble med ledningene til tenninga? Når jeg vrir det siste hakket på tenninga for at den ska starte, forsvinner lissom alle lamper i speedon, helt dødt til jeg slipper nøkkeln tilbake igjen.. Evt hvordan sjekker jeg om det er noe startsperre? Det er ikke ettermontert hvertfall det ser jeg. Hører susing fra hjernen når tenninga er på men det er vel bortimot det eneste som gir lyd og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Høyres ut som tomt batteri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stroker Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Garantert batteri Sett det på lading, eventuelt sjekk om du får liv i den med startkabler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 Jeg skjønner såpass som at dewt må væra betteri da:D Fikk ordna det nå, den siste kontakta opp til tenninga som er ødelagt, starta og gikk som en drøm den nå Noen som har en slik ledning? Den med litt tykke rød og grønne ledninger samt en del andre, går fra et stikk under rattet opp til tenningslåsen, eller bak den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå