hylle Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Ikke spesiellt mye bra deler men Motor og kasse, m10b18 kmstand 250.000, men sviver meget godt og bruker verken olje eller vann, med servo og inkl hjerne. Hovedlykter er OK Alle 4 dørene er meget rustfrie, (har gått over og ikke sett noenting, men antar at det er litt uansett). baggasjelokk rustfritt. 4org 15" alufelger. andre deler? spør! Bud på delene! Hugges hurtig! mvh Hylle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 m10b28 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 sikkert m10b18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 m10b18 ja. hehe. gikk litt fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Hadde du hatt mulighet til å virkelig se om noen av dørene er HELT rustfrie? Hvis så, vennligst send meg en PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Herregud, prøvde og finne igjen nr ditt forgjeves, prøvde ringe på et nr jeg trodde var riktig, men tenkte du var på sjøen siden det ikke ble besvart. Visste at du var ute etter nye dører! hehe. Dørene var imidlertidig HELT rustfrie. Bilen ble desverre levert til huggern på fredagen. -hylle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Herregud, prøvde og finne igjen nr ditt forgjeves, prøvde ringe på et nr jeg trodde var riktig, men tenkte du var på sjøen siden det ikke ble besvart. Visste at du var ute etter nye dører! hehe. Dørene var imidlertidig HELT rustfrie. Bilen ble desverre levert til huggern på fredagen. Det er forøvrig motoren jeg kjøpte av deg. -hylle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Ja, jeg er på sjøen - så det kan nok stemme at du ikke fikk tak i meg... Har vært på reis en stund nå.. Synd med de dørene da, Damn!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå