Allez Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 hei, skal stroke en m20b25 til 2,7(suge motor) bør man bytte dyser? noen som veit?
takaasen Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Er ikke helt sikker men du kan sikkert sette i større dyser, men då må du stramme fjæra på luftmasse måleren. kan være at den får for feit blanding på turtal. må også motere dyser med samme ohm. hvor mye hest har du tenk å dra ut? det enkleste er å koble til en bred båns lamda og se hvilke blanding den får. Har sett en del bmw er på rullende lande vei. alle fikk for mager blandin på høyt turtal. ta kontakt med trimchip.com han kan sikkert hjelpe deg.
Allez Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 har ikkje tenkt å dra så mange hester ut av den, 190 er vel kanskje reelt. viktigste er at den ikkje får for magerblanding, men så vist eg setter i m30b35 dyser så må eg stramme fjera på lmm for å kompanser slik at blandinga ikkje blir for tjukk? takker for svar
plumbo79 Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Du kan bruke dyser fra m50b25 også, de flower faktisk enda mer, men du må mappe for å få det bra + at mengde måleren din (til bensin) blir feil.
Allez Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 men en chip vil jo justere åpnetida på dysene, noken milli sek. lengre en org. men det er kanskje ikkje nokk?? noken som veit hvilken dyser som står i alpina c2?
takaasen Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 535 m30 bosch 0280150714 200cc 15.9ohm samme som 318is bruker 525 m20 bosch 0280150710 144cc 14.5ohm 525 m50 bosch 0280150415 160cc15.9ohm Vet ikke om du må prøve å finne noen dyser med rette ohm og 160 til 180 cc. kan godt være at det ikke betyr så mye 14,5 til 15,9 ohm http://www.injectorcleaning.co.uk/flow.htm http://www.fiveomotorsport.com/Injector_SetsBMW.asp du kan også montere bensin regulator som er justerbar. prøve og skru opp trykket. men du må opp i 4 bar for å nå 166cc. tror ikke pumpa di klarer å levere det trykket ved fult gss pådrag. Jeg er også på jakt etter dyser. prøv om du finner nyest type dyser gjærne Design III Upgrade. besre atomisering av bensinen
takaasen Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 men en chip vil jo justere åpnetida på dysene, noken milli sek. lengre en org. men det er kanskje ikkje nokk??noken som veit hvilken dyser som står i alpina c2? Du kan jo snakke med Normand trimchip om han kan fikse en chip til deg. Leverer bra produkter til en fornuftig pris. ikke bare se på internet, heller ta en telf til han så ordner han sikkert bra pris. tror alpina har Bosch 0280155710 200cc 14.5 ohm dette kunne vært passende for deg tro jeg. rette ohm 200cc x6 =216hk ved 90% Håper dette hjelper
plumbo79 Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Tok med litt mye der S52 injector (from E36 M3 [1996+], M Coupe, M Roadster) BMW Part Number: 13-64-1-703-819 Bosch Part Number: 0-280-150-440 Flow Rate: 205 cc/min Color: Burgundy Maximum HP Supported (100% DC): 246 Ford Mustang 5.0 injector Ford Part Number: FOTE D5B Bosch Part Number: 0-280-150-556 Flow Rate: 200 cc/min Color: Yellow Maximum HP Supported (100% DC): 240 M50/M52 injector (from E36 325i/325is/323is) BMW Part Number: 13-64-1-730-060 Bosch Part Number: 0-280-150-415 Flow Rate: 190 cc/min Color: Pale Green Maximum HP Supported (100% DC): 228 M30 injector (from E28 535i/535is, E24 635CSi, E23 735i) BMW Part Number: 13-64-1-276-149 Bosch Part Number: 0-280-150-203 Flow Rate: 185 cc/min Color: Maximum HP Supported (100% DC): 222
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå