tommyfo Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Hei, ABS'en min virker ikke, fått diagnose hos uavhengig verksted. Par år siden siste gang feilmeldinger er blitt slettet, og fikk følgende feil: 36 Front right Wheel sensor OR Ignition signal Error 52 Wheel sensor: rear left OR Inlet valve : rear right 17 Front left wheel sensor Bare få lest en ny diagnose for å finne feil, eller er det noe å konkludere ut av disse feilmeldingene? Mvh Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 En ny... Dette hadde vært feil da... Hva er feil nå? Trenger jo ikke være det samme... Men sikkert en føler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm50turbo Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 alle sensorene røket??????er det mulig???tror det må være noe annet. kanskje selve boksen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyfo Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 Oppdaterer litt her. Har ikke vært å tatt diagnose, ABS er jo litt for pingler ABS har sånn plutselig virket ved noen få anledninger siden jeg skrev dette i januar. Når den har virket så har det hendt under kjøring uten bremsing at ABS har begynt å jobbe... Har byttet begge sensorer foran nå i dag, og det er garantert noe mer som er feil da ABS fortsatt ikke virker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ketil74 Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Jeg fikk også opp feilmelding og abs sluttet og virke men begynte plutselig å "leve sitt eget liv"fikk undersøkt dette hos gs og det viste seg at styreenheten til abs var gåen og måtte byttes.Ganske kostbart nytt men det finnes vel evt noen som selger brukt hvis dette skulle være feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå