Gå til innhold

AE lykter som overhode ikke slutter og dugge!

Turok
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann :) kjøpte for drøyt 7mnd tilbake siden Depro AE lykter hos GSbildeler i bergen, men nå sliter jeg noe SINSYKT med dugg :? hvis det bare så vidt regner ute eller når jeg vasker bilen blir lyktene full i dugg (blinklys og lykter) og det ta opptil dager før duggen forsvinner. Da jeg gikk til gs sa de bare at jeg måtte finne meg i det og at jeg ikke kom til og få nye for det samme kom bare til og skje med de... noen som har en ide for dette? :( møkk lei av og ha dugg i lyktene 24/7 :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skru av lyktene og legg dem på badet med gulvvarme på. Fungerte for Depo-settet mitt. Et annet sett la jeg foran varmepumpa i stua, og de var fine til dagen etterpå.

Har lest om andre som har hatt suksess med silicagel (slike små poser som ligger i skoesker, elektronikkesker osv.)

Trikset når de er tørre er å rengjøre pakninga som skal gjøre lykta tett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører også uten lokk på mine lykter, ikke så gunstig med tanke på dritt som kommer inn i lykta da. Men det funker som en ok løsning.

Prøvde også å legge på en polering med anti-dugg middel på innsiden av glasset da jeg var ute med ene lykta en dag. Vaska så bilen en ukes tid etterpå, og den lykta uten polering dugga mens den andre var helt totalt uten dugg. Fortsatt er det ikke noe dugg i den. Skal følge med å se om det holder over tid, eller om jeg må ta på ny med jevne mellomrom. Fortsatt holder det duggen unna lykta iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...