joofay Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 hei, va ute og herjet litt i går på snøen og på vei hjem begynnte plutselig bilen og fjuske. beskrivelse: går fint opp til ca 3-5k rpm der stopper den og henger helt til den detter heeelt ned til en ruskete tomgang.noen ganger er det mye ettertenning og smell så muligens noe med tenningen eller bensin? har prøvd litt forskjellig men finner ingen feil,,, og nå som jeg ikke har tilgang til garasje lenger og det er 10- og liten snøstorm ute starter jeg med og spør her inne i varmen om det kanskje er noen som har noe tips?
joofay Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 d skal du ikke se bort i fra siden det er åpent luftfilter, men vil no ikke trenge "snø" igjennom rillene så d blir vell mere vann og d skulle vell forsvunne siden e har kjørt litt rundt om i nabolage og lot den stå og gå ei stund i sta for å fjerne eventuelt kondens. ?
|Ole| Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Her er eit standard svar ifra meg når det gjelder sånne problem: Sjekk LMM
Jørgen Lie Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Her er eit standard svar ifra meg når det gjelder sånne problem: Sjekk LMM den holder jeg en knapp på også.. !
|Ole| Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 det er det, men du finne sikkert en på skrapen eller her på dele salg på bimmers...altid nokken som har liggende, må berre ha riktige siffer på den
joofay Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 ja mulig det er den, skal skjekke i morra har en liggende i garasja hjemme, men ingen som kunne tenk seg at det va bensin pumpa elr bensin reelet ? vet det reelet fikk seg en kakk når jeg bytta motor men har funka fint siden d,,,
T Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 SIKKERT ROY ARNIE SOM HADDE EN FINGER MED I SPILLET!!
Jås Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Du har ikke overslag på pluggledningene da? det er vertfall en sannsynlig årsak om det er komt snø i motorrommet...
Trollet_ Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 kan være alt fra tett luftfilter, vann i tenninga, vann i bensin, dårlige plugger... sett bilen i en varm garasje over natta så er den nok fin dagen etter:)
S.Nilsen Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 enig,set inn bilen på en varm plass over natten og la dører stå åpne så den får tørke litt kan være en fille ting dette
Stianvi Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 sjekk svinghjulssensor, disse tåler ikke all verdens. eller som sagt alle de andre tingene som er nevnt her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå