a_hansen Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 fant ut at jeg har en knekt fjær på bilen min i dag og da kan jeg jo benytte sjangsen til å kjøpe meg coilovers. har sett på sidene til koed.no,gs-bildeler og streetDesign.no,men er det noen som har forslag til hvor det lønner seg å kjøpe?eventuelt hva jeg skal kjøpe.har ikke tenkt å kjøpe det aller dyreste. bilen er en 90mod e34 sedan
a_hansen Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 på raidopower.com får jeg k-sport til min bil for 6295kr. men da må jeg sveise inn fjærbeina
Rogeren Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Det er jalla..... Få greier med tuv, da kan du få det godkjent, så slipper du å stresse med tekninske kontroller osv osv
oddis Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Kjøp noe med TUV ja, prisforskjellen er ikke SÅ stor at det ikke lønner seg. KW og H&R er annerkjente merker med typegodkjenning i orden. Bare husk å få de med fra forhandler, hvis dem ikke ligger i esken. Innsatscoilover og "full" coilover kan egentlig ikke sammenliknes. Føles mye mer kompakt og absorberende med alt bygd for å være en enhet. FK har vel også noen rimelige hos Koed(?).
Rogeren Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Tja, eibach leverer ikke med i esken lenger, de ligger på nett. De ligger også på nett til KW, HR, og sikkert flere.
øystein andre Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Jeg prøvde å bestille fra koed for en 2/3 måneder siden, fikk til svar att dem ikke skaffa fk kønigsport coilovere lengere men karene på autobb skaffer til en grei pris slik jeg ser det i allefall, anbefaler å handle der, kjempegreie folk http://www.autobb.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå