Spenn Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Hei Jeg har en BWM 316 94 modell og har fått noe problem med elektronikken. Jeg har mistet instrument lys og alt annet lys på dashbordet når jeg har på kjøre lys, men hvis jeg setter på park funker det som det skal! Noen som har noen ide om hvordan det kan fikses?
Fliid Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Som Rogeren. Skjekk lysbryter for intern feil. Ofte en synder. Ettermonterte stereo anlegg med såkalt "sub" osv. er også en syndebukk mange ganger. Da monteringen ofte er "så som så" og E30 generelt er lite glad i stor stereo alà typen dunk dunk..
Rogeren Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Dette tipper jeg er en e36 316? Eller e30 touring? Tenkte ikke på at det kunne være noe annet e36.. hehe Men holder fortsatt en knapp på lysbryter...
Fliid Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Jeg prøvde og dekke begge, men anleggs biten gjelder stort sett E30'n. Lysbryter er en gjenganger. Kalde tider gjør og dette fjuskete, er min erfaring(kald omluft i kupè, men endrer seg når du får temp kupè)
Spenn Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 Har bare satt i en lite forsterker med sub, men har koblet vekk alt slikt uten noe resultat... Prøvde og måle strømmen mellom pungtene i bryteren der men da gikk det bare noen sikringer til frontlysa så gjorde ikke det mere. Er ikke noe rele som kan ha tatt kvelden? veit ikke om noe kart over lednings nettet? kunne vert litt lettere og se etter er E36 forresten
Rogeren Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Her finner du skjema... http://wedophones.com/BMWManualsLead.htm
JackKing Of Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 Jeg hadde eksakt samme problem på min E36 99-modell. Hos meg var det et relé som var gåent. Det sitter under dash-en på høyre side av bilen (bak hanskerommet). Der sitter det to stykk reléer, et grønt og et grå/grønt. Det grønne var gåent hos meg (testet det ved å bytte med et tilsvarende likt relé fra sikringsboksen i motorrommet). Kjøpte nytt til 100 spenn, og byttet. Alt fungerte som normalt etter dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå