erik2k3k Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 ønsker å kjøpe eksos til e30 323....må helst være eff annlegg eller lignende så d blir litt lyd i smilet:D mvh erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 eg har eit simons effekt anlegg, bakerste del...bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erik2k3k Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 det jeg må ha er fra forrrør.....altså fra midt under bilen om bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 bakpotta altso? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Fra manifold tenker jeg han mener, kansje jeg tar feil ;o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erik2k3k Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 er fra manifold ja har flust med bakpotter i alle fasonger men trenger liksom rør fra manifold og bak til potta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34owner Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 gå inn på koed.no de har alt man trenger;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 da har ikkje eg desverre :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Har en org bakpotte til 325, type bosal. Pm hvis inntressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå