Kjell Rune Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Jeg har nemlig en men jeg har ikke det arket med koder over dvd spillerne og den forige spilleren døde her om dagen så vi sliter litt med og få programert den opp til den nye.. og jeg har lett internet opp og ned og de finnes ingen plassen.. Håper noen her inne har dette og kan skanne de kodene og maile meg eller noe. Ja jeg vet og dette ikke er noe tema her inne men jeg er for en egen o.t tråd fremdeles. og ikke minst å ha lett etter de kodene i 5 timer minst på nette holdt jeg på og hive hele den jekla dvd-kidsn i søpla.... Adminedit (Fredrik): Hvis ikke dette er tulletrådsmateriale så send meg en PM.
fish Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Er det Berchet Interactive DVD Kids Controller du har? Fant ikke noe bilde av den, men er det en sånn controller du setter en dvd plate i spilleren, så bruker du kontrollen til å spille spill? På kontrolleren er slike funksjonsark en kan bytte ut for de forskjellige spillebrettene?
Kjell Rune Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 Er det Berchet Interactive DVD Kids Controller du har? Fant ikke noe bilde av den, men er det en sånn controller du setter en dvd plate i spilleren, så bruker du kontrollen til å spille spill? På kontrolleren er slike funksjonsark en kan bytte ut for de forskjellige spillebrettene? Jepp min søns er orange litt på toppen med en gul og blå knapp nede på hjørnene. skifter slike ark som er sitter med en magnet i topp på fronten ja.
Anbefalte innlegg