Chris_ Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Heisann! Lurte på om det var noen her inne som hadde M-tech til salgs til E36. Helst rundt hele, ikke bare fangeren foran.. Er også et veldig pluss om den allerede er i riktig svart farge. Husker også jeg så en sånn liten spoiler på en nettside som er linket til her inne, en gang. Bitteliten spoiler, med bremselys på. Hvis noen har en slik en, kan dere også si ifra til meg. Post her, eller legg meg til på msn(Chris.Antons@gmail.com) eller send meg en melding: 91 75 08 80. - Chris
Ad|oS Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Har sidelister og speil til salgs. Har også M3 sedan sideskjørt. 800kr for speil og lister, og 1000kr for skjørt. Listene er "plastsvarte", og speil/skjørt er grønne Send PM dersom du er interessert
gt325 Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 hei har et ratt tilsalgs. 1000.- kan leverse i oslo. viss intr så send meg pm
Sir Hofstad Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Azeton har VADER interiør ts... Forsåvidt en hel coupe. Ligger bilder på linken hans om delebil ts...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå