BimmerKing Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Har ett sett Borbet C som var med bilen min da jeg kjøpte den. Byttes gjerne mot 15"/16" felger med gode sommerdekk til nevnte bil + evt litt mellomlegg eller evt deler til E30(komplett grøftelysopplegg og evt annet snacks). Boltsirkel 4X100.. Fortrinnsvis bytte.... Felgene er greie, og med nesten nye dekk(205-40) Er dette noe du kunne tenkt deg, ikke nøl med å kontakte meg. Felgene hentes hos meg. Har ikke mulighet for å sende i utgangspunktet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Har ett sett Borbet C som var med bilen min da jeg kjøpte den. Byttes gjerne mot 15"/16" felger med gode sommerdekk til nevnte bil + evt litt mellomlegg eller evt deler til E30(komplett grøftelysopplegg og evt annet snacks). Boltsirkel 4X100.. Fortrinnsvis bytte.... Felgene er greie, og med nesten nye dekk(205-40) Er dette noe du kunne tenkt deg, ikke nøl med å kontakte meg. Felgene hentes hos meg. Har ikke mulighet for å sende i utgangspunktet... Gammle bilen jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 Hehe.. Ja, er vel ditt bilde også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mollep0z Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 i vil ha dem!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå