semmern Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Tenkte å sondere terrenget litt her..har vanlige stoffseter i min E39, og de er ikke så fryktelig gode å sitte i på lengre turer..så jeg vurderer å få tak i comfortseter eller sportsseter. Noen som har noe i grått skinn til salgs, eller noen som vet hvor man kan få tak i et sett seter som ser bra ut?
JoeNasty Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 Har svarte elektriske Sportsinteriør med dørpaneler og hattehylle jeg vurdere å selge.Eller må det være grått? Er med nedfellbart baksete.Interiøret er strøkent
semmern Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 Må tenke meg litt om der, men grått er vel det aller beste..min bil er en 96-modell sedan, med faste bakseter..vet du, eller noen andre, om dine seter vil passe i min? Hvilken pris tenkte du deg i tilfelle?
JoeNasty Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Mitt er dessverre ikke til salgs lenger Nå har det seg sånn at det ikke er så lett å få inn nedfellbare bakseter når man har faste. Jeg har det samme.Men nå har jeg endelig fått svar fra høggern om at de fortsatt har den donorbilen interiøret kom fra så jeg får de til å kutte ut festene fra den så får jeg sveise de inn i bilen min. http://www.bildelsbasen.se/index.php?in ... &branch_id[]=1&branch_id[]=3&branch_id[]=8&searchmode=1&vc[]=111106100&vc1=111&vc2=106&pc[]=115103100&pc1=115&sortfield=vehiclemodelyear&sortorder=1&page=3&id=16706386 Der har du grått skinn.Om det er nedfellbare eller faste baksete vet jeg ikke. Men på www.bildelsbasen.se fant jeg mitt iallefall og det er litt billigere enn i Norge etter min mening. Skulle nok hatt min. 8000 ,- ved henting for mitt. Men kan jo si ifra til deg hvis jeg finner ett sted som kan montere inn nedfellbare seter i din bil da jeg må finne ett sted som kan ta mitt. MVH JoeNasty
semmern Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 Det hadde vært hyggelig, bare si fra du!
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Jeg har et grå-lilla fra en e38, ellektrisk komfort. Husker ikke hva som passer over, men de er de sikkert noen kloke hoder på forumet som vet. Pris ca 5000 komplet.. lite slitt og helt og pent.
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Dette er er ganske skittent og jeg tror de vill bli fint med en vask. Førerstolen ser verre ut på bilder en den jør i virkeligheten. Nøen stygge deksel på stolene foran.. De er elektriske nakkestøtter bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå