erlandracing Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Har en e36 som plutselig har begynt å jage på tomgang. Helst når den er varm. Har prøvd å bytte LMM, tomgangsregulator og sjekket etter lekkasje. Har også byttet lamda, men er ikke sikkerpå om den jeg satt i heller er helt frisk. Den sviver fint hvis jeg tar av den kontakten som sitter på høyre siden av speed-spjeldet?(hva er denne til egentlig?)... Fikk den også til å svive greit dersom kontakten satt på og jeg hadde litt åpning mellom gass-spjeldet og innsugsbelg... Er det mye som tyder på at det er lamda eller hva mener dere..? Må få orden på dette.. mvh Thomas
Mr.Silver Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Hvis du endrer temaet i tråden din til noe mere fornuftig enn den du har så får du helt sikkert mere hjelp. Bare ett lite tips..
bmwm50turbo Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 diagnose!!!!!!!gull for nattesøvnen din. hehe
Rogeren Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Høres ut som en defekt lambda, når den er fucked, så jager de....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå