G-RACING Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Går å knar litt på en ide om å lage sotede grøftelys til min e30 M3. Noen som har testet å dele glass i fra reflektor og sette inn et "svart kryss" som de sotede DE lyktene? Har hørt at de går an å varme opp i steikeovnen, at limen da vil slippe i fra glasset.
G-RACING Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 Ingen? Noen som har en link til hvordan man lager sotede DE lykter? Mener å huske at jeg såg en link til det her innpå en gang.
///Mysild Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 du kan også prøve med sotefilm, eller spray... jeg har det på mine grøftelys...
Stramvaier Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 E30 M3 skal ikke ha grøftelys den skal ha luftkanaler. så da er jo den saken i boks. hehe
G-RACING Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 Hehe, godt poeng! Er selv usikker på hva det blir
Stramvaier Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 dropp det du så slipper du drive å lure på åssen du skal fikse det pluss at det blir mye penere med luftinntak. hehe
Espen^^ Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Ingen? Noen som har en link til hvordan man lager sotede DE lykter? Mener å huske at jeg såg en link til det her innpå en gang. http://www.youtube.com/watch?v=GS-jyLGw ... re=related
G-RACING Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 Ingen? Noen som har en link til hvordan man lager sotede DE lykter? Mener å huske at jeg såg en link til det her innpå en gang. http://www.youtube.com/watch?v=GS-jyLGw ... re=related Der var den ja, takker! Tror jeg kommer til å lage meg sorte DE hovedlys jeg da, ser jo veldig greit ut. Noen som har Facelift original lykter å selge?
G-RACING Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 Fikk tak i plater til å klippe ut idag, mangler bare løktene nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå