twistedbmwdriver Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 bilen har bulkete bakdør og en liten bulk i fordør!! har heller ikke motor
///MoePower Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Er nok en 4-dørs sedan ettersom han skriver at det er bulk i bakdøren.. Og er nok en 89 modell ettersom han skriver at den er uten motor og han i signaturen sin har en 89 E30 3?? Men skader jo ikke med mer info, og ikke minst bilder!
StianA Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 hva følger med utenom motor da? hva slags motor har stått i? har du pappierer på bilen ?
twistedbmwdriver Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 sorry for lite info!! var stressa når jeg la den ut. mn her kommer litt info 89mod 318i med 4dører ja...har fremdeles orginal motor stående i garasjen, men den har rådebank!! Skulle da sette inn en m20b20 men motoren jeg kjøpte da var bare dritt så den leverte jeg igjen!! Så kom jeg over en 525 fra 88 som var helt strøken...måtte jo bare ha den da seff så da ble e30 satt på vent...og der har den stått nå i 4mnd!! og nå har jeg flytta til ny leilighet og har derfor ikke mer plass til den...så den må bort!! bilen har forøvrig 6mnd gamle 40mm senkefjærer og dempere!! har 2 sett med alu felger hvis prisen er riktig!! begge er 15¨ og er fra tsw legger ut det bilde jeg har foreløpig...kommer flere
twistedbmwdriver Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 hva følger med utenom motor da?hva slags motor har stått i? har du pappierer på bilen ? ja har papirer på bilen
S.Nilsen Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Bilder vill være en stor fordel for salget ditt
twistedbmwdriver Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 bilen er ikke fin...den er jo et fint prosjekt!! bilder kommer, men jeg er billøs nå! og bilen står et stykke unna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå