JuB Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Hei, ønsker å kjøpe en 320 coupe/sedan/touring fortrinnsvis en diesel, men bensin kan også vurderes. Bilen må ha sportsseter og full M-pakke. Har en Corrado G60 godkjent om bygd til turbo som jeg skal bli kvitt, noen som er intressert i bytte? Kontakt info: Tor-André torhaa@gmail.com 4141 1330 (tlf/sms) Info om min: Prisant er 45-50k, kommer litt ann på hva som skal følge med, og om den selges før eukontroll/veiavgift. Har følgende ekstra: - Rallye IC, som er kortet inn litt, passer perfekt uten mod på corrado - PLX R500 AFR logger med bblambda - Porsche D90 felger i 8", dog kun 3 stk foreløpig Info om bilen: - 91 mod G60 - Godkjent ombygd til turbo, atp-turbo kit - 2.5" supersprint effektanlegg - El. recaro delskinn, 99% strøkent - Orginal lakk, dermed endel steinsprut, burde hatt en hellakering - Km.stand er ca 205k - Har hatt bilen i 2 halvt år UTEN noen problemer - Byttet varmeregister - 2 nye abssensorer - Coilovers - Reg reim byttet ved eu kontroll for 2 år siden på verksted - 1x1cm lakkrust bak ved skilt - Forskjerm er byttet grunnet bulk, litt farge forskjell - Alt elektrisk virker med unntak av at takluke kun vipper opp, kjent problem - En bitteliten lekkasje ved toppdekselpakning på baksiden, vært slik siden jeg kjøpte den - Girkasse/drivverk er bra, girkasse er bedre enn den første corradoen jeg hadde. "tight" er vel ikke akkurat ordet å bruke om en 17 år gammel kasse, men funker bra ingen ulyder. Drivverk ingen merkbare feil. - el. vindu. el speil, oppvarmet speil, el. seter. el. takluke - Byttet grøftelyse til noen som var mindre slitt. Blinkers i fanger er falmet. - Mangler et par "diode" lys i midtkonsoll. - Det står også i komponent sett fra infinty som er satt der orginal høytalerene har stått, dermed ser alt orginalt ut inni. - Køstem bygd basskasse baki , se bilder - RF forsterker
JuB Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 Bilen har vært på eu-kontroll idag, fikk følgende feil: 2. Lastavhengig ventil sitter fast (smøre opp igjen) 2. Bremsebelegg bak 2. Slitt bærekule foran 2. Senkesett ikke godkjent i vognkort, har TÜV papirer Klosser bak 800kr begge sider, bærekule 300kr, innom BT med TUV papirer vet jeg ikke hva koster. På dette grunnlaget kan bilen selges for 45.000kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå