denzow Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Noen som har peiling på hvordan jeg kan få opp panseret ettersom låsvaieren er røken? klarer å få av den ene låsen bare, ettersom jeg klarer å dra i vaieren manuelt, men på den andre klarer jeg ikke å komme til. (den høyre, altså sjåfør siden). å helst ikke "brekk jern, å dra alt du kan" greier, skal ikke ødelegge noe:p nettop kjøpt nytt panser\grillramme mvh dennis
AlXz Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Noen som har peiling på hvordan jeg kan få opp panseret ettersom låsvaieren er røken?klarer å få av den ene låsen bare, ettersom jeg klarer å dra i vaieren manuelt, men på den andre klarer jeg ikke å komme til. (den høyre, altså sjåfør siden). å helst ikke "brekk jern, å dra alt du kan" greier, skal ikke ødelegge noe:p nettop kjøpt nytt panser\grillramme mvh dennis den høyre, altså sjåfør siden Blir vel litt feil..? Sjåføren sitter på venstre side.., regner med at det er denne du får opp?? Eller er den den på høyre (bilens høyre) side du får opp? Skal vel være mulig å komme til vaieren begge steder? Eventuelt skru av frontfangeren og komme til underifra kanskje?
denzow Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Jeg får ikke opp den på sjåfør siden:p. ble litt rotette skrevet gjerne, men jeg får opp den til høyre viss du står bak fra på bilen. og den venste(sjåfør) får jeg ikke opp..kommer ikke til i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå