AlXz Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Skal nå ha vekk resten av E34 delene jeg har liggende. Lager en ny post fordi den gamle kan bli tungvint å lese gjennom for å finne bilder, osv, osv.. Sender bilder til den som vil ha det. Spør.. Alt skal bort. Så om noen er intresert bør dem si i fra snart Alt kommer fra en 92mod E34 520i Touring. Km stand rett under 95.000km. * Grill ramme med nyrer* Dørtrekk alle dører* Dashbord* Midtkonsoll, sort. [bUD PÅ 100,-]* Mellomaksel* Bremser* Nav/spindler* Bremsekalippere* Bremseskiver* Drivaksler (stikkaksler) Kom gjerne med et samlet bud på alt sammen. Eller by på kun det du er intresert i. Hovedsakelig de store tinga jeg bryr meg om å få vekk nå, pga plass mangel. Begynner å se ut som en dynge her Delene befinner seg i Spydeberg. Kan være mulig å treffes et sted.., ta kontakt Aleksander Mob: 48606970
AlXz Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Kompis byr 100 for midtkonsoll om den er sort Den er sort ja. Går for det om ingen byr over snart BTW: Den plata.., var du intresert i den el?
oakland Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 Jeg trenger bremsekalippere framme til min e34 en til hver side. Er kalipprene for framme eller bak.?
AlXz Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 Jeg trenger bremsekalippere framme til min e34 en til hver side. Er kalipprene for framme eller bak.? Har alle.., både foran og bak.
funkyjan Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 kalipter er det du har? er det til 525? og trenger egentli mellomakselene
AlXz Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 kalipter er det du har? er det til 525? og trenger egentli mellomakselene Har blant annet kalippere ja. Alle delene kommer fra en 520. Helt serr.., ta å les! Du trenger mellomakselen?
Ca///e Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 Har du det innvendige dekselet til bakluken på E34 touring? I svart. Den delen som bl.a. verktøykassen er festet i....
AlXz Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 motor?? Ser du noe motor i lista i første post???, Det som selger her er listet opp over. Har du det innvendige dekselet til bakluken på E34 touring? I svart. Den delen som bl.a. verktøykassen er festet i.... Solgt med luka dessverre.
AlXz Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 Useriøse bud hittil! Så nå starter bud på nytt! OG ALT SKAL VEKK!!! Hoem har førsterett på midtkonsollen om han vil ha den.
Bauge Racing Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 lure på dei bremse skivene er dei bra sku hatt begge to frame pga min enne er skjev ? og bremse kalipper høgre freme ? pris . send på pm te meg
AlXz Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 lure på dei bremse skivene er dei bra sku hatt begge to frame pga min enne er skjev ? og bremse kalipper høgre freme ? pris . send på pm te meg Pm er sendt. Da starter vi på scratch med bud på alle dela! Og nå skal det fort bort
AlXz Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 BUMP! Ingen som vil ha billige deler???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå