Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.. tenkte på og legge ut noe info om bilen som jeg skal lage rallycross national bil utav og forhåpentligvis blir ferdig til sesongstart.

har bestemt meg for og gå over fra bilcross jr til rallycross...

har skaffet meg en Bmw e30 325i. litt rust i gulv og det.. men det skal taes snarest. her er ett bilde :

DSC0006cf4.JPG

kommer mere info og bilder etterhvert som jeg har fått bilen på plass i garasjen :D

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

få bilen hjem. ribbe alt interriør inkl dash.

få kappet bort all rust i gulv og sveis nytt inn.

veltebur som går frem til støtdempertårnene og heelt bak.

ellers legge litt penger i understell.

Motor er nyoverhalet og kommer til og bruke den med det første. kansje grenrør og noe kvassere kam.. tenkte og på og få sveist toppen så den blir sterkere

Skrevet

er det en org 325? hvorfor ødelegge den med å sete den i rallykrosslivet da??

finn deg heller en 316 og sett en 2.5liters motor...

Skrevet

fordi jeg gidder ikke alt styret med overflytting av motor og driverk. ; ) dessuten blir det ikke tid da

Skrevet

hei konkurent :) drit stilig. rett fra junior til rcn :twisted: sån skal det være.artig du går for e30. jeg har kjørt på røsvold i mange år med bmw. både e21 å e30 i bilcross. i fjor gikk jeg over til rcn med en e30 m20b25 som er orginal.jeg skal låve deg du får det artig med den bilen.kjør med motoren som den er i dag. legg heller penger i understel. dette blir bra :) skal følge med hær :wink:e9ibe36a012fl67c0kr7.jpgdenne kjørte jeg på røsvold med. kanskje du har sett den før.

Skrevet
Heisann.. tenkte på og legge ut noe info om bilen som jeg skal lage rallycross national bil utav og forhåpentligvis blir ferdig til sesongstart.

har bestemt meg for og gå over fra bilcross jr til rallycross...

har skaffet meg en Bmw e30 325i. litt rust i gulv og det.. men det skal taes snarest. her er ett bilde :

DSC0006cf4.JPG

kommer mere info og bilder etterhvert som jeg har fått bilen på plass i garasjen :D

Litt OT du har PM angående kjøpet av 320en :D er dette en deal da???

haster!!

Skrevet
hei konkurent :) drit stilig. rett fra junior til rcn :twisted: sån skal det være.artig du går for e30. jeg har kjørt på røsvold i mange år med bmw. både e21 å e30 i bilcross. i fjor gikk jeg over til rcn med en e30 m20b25 som er orginal.jeg skal låve deg du får det artig med den bilen.kjør med motoren som den er i dag. legg heller penger i understel. dette blir bra :) skal følge med hær :wink:e9ibe36a012fl67c0kr7.jpgdenne kjørte jeg på røsvold med. kanskje du har sett den før.

'

minnes denne bilen dinn godt :wink: du som var på fauske og kjørte rallycross med den røde e30? isåfall så var jeg og så på maskineriet :D

men idag så ble det bestilt litt stålplate til rust sveising :D

ellers skjer det lite...holder på og fikse merca mi som har stått en stund... ny radiator og ny vifte.... montert på... så skjedde samme feil som sist... vifta gikk RETT inn i radiator og ødla den igjen....dvs 6000kr RETT i dass... blir så forbanna :evil:

Skrevet
stemmer det :) har du fått bilen i garasjen.?

:) nei har ikke fått den inn i garsjen ennda... blir mandag eller tirsdag forhåpentligvis.... har ikke bil for og dra henger med nå :?

men her er dagens bilde

wci1vj1ilupr9akva6wo.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...