Bimma /// Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Har en e 30 93 mod 318 ,, Som er ombygd til m50 b 25 ,, Og da går jo tur telleren heilt amokk , skulle hatt spiddo til en 6 er ( Turteller giveren ). Kunne du tatt ett bilde bakpå så eg fikk sett stikkarane ?? pre eller face lift ??
Fliid Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Har en e 30 93 mod 318 ,, Som er ombygd til m50 b 25 ,, Og da går jo tur telleren heilt amokk , skulle hatt spiddo til en 6 er ( Turteller giveren ). Kunne du tatt ett bilde bakpå så eg fikk sett stikkarane ?? pre eller face lift ?? Tror du går i surr i hva du selv snakker om. Speedo og turteller er to forskjellige ting. Turteller teller pulser. Turteller giver er ikke å oppdrive da det ikke eksisterer. Du trenger instrumentet og dette passer i din E30. Garantert. (Egentlig kodestikket) men til en så hyggelig pris, så er jo hele instrumentet helt topp! ; ) Ikke alle er med kodestikk heller.
Bimma /// Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Har en e 30 93 mod 318 ,, Som er ombygd til m50 b 25 ,, Og da går jo tur telleren heilt amokk , skulle hatt spiddo til en 6 er ( Turteller giveren ). Kunne du tatt ett bilde bakpå så eg fikk sett stikkarane ?? pre eller face lift ?? Tror du går i surr i hva du selv snakker om. Speedo og turteller er to forskjellige ting. Turteller teller pulser. Turteller giver er ikke å oppdrive da det ikke eksisterer. Da lurer eg på koffor turtelleren ikkj fungerer sånn som den skal i bilen min ,, Trudde dette var pga att det som står i er til en 4 syl Er turteller og speedo 2 forskjelligr ting altså ?? Dette viste eg ikkje .. LOL
Fliid Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Da lurer eg på koffor turtelleren ikkj fungerer sånn som den skal i bilen min ,, Trudde dette var pga att det som står i er til en 4 syl Som jeg sier. Du trenger dette instrumentet. Det er pågrunn av at kodestikket i instrumentet er til 4 syl (det du nå har), dermed blir turtall feil! Kjøp dette instrumentet og du er kvitt problemet. Motometer er gode gamle instrumenter, med kodestikk, men VDO tok over produskjonen, mange av disse er uten dette kjente kodestikket, dermed bytt hele instrumentet isteden, like greit ; ) "skulle hatt spiddo til en 6 er ( Turteller giveren )" Denne setningen fikk meg til å erte deg litt, er vel bare jeg som misforstod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå