tonelisepedersen@hotmail. Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 har bestillt og forhåndsbetalt stylingkit på norvatio 9 desember, men har fortsatt ikke fått noe. har skrevet 5 mail og prøvd å ringe, men får ikke noe svar.. noen som vet hvordan jeg kan få kontakt med dem?
vetu03 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Hvilket nummer ringte du da? Her er en annen tråd... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=99252&highlight= Og et innleg fra den: Nøkkelopplysninger fra Enhetsregisteret Organisasjonsnummer: 888 656 162 Navn/foretaksnavn: NORVATIO Thomas Håland Organisasjonsform: Enkeltpersonforetak Forretningsadresse: Gamle Strømmevei 29 4638 KRISTIANSAND S Kommune: KRISTIANSAND Postadresse: - E-postadresse: thomas@norvatio.com Internettadresse: www.norvatio.no Telefon: - Mobil: 415 11 249 Telefaks: - Registrert i Enhetsregisteret: 17.09.2005 Stiftelsesdato: - Innehaver: Thomas Håland Daglig leder/ adm.direktør: Thomas Håland Næringskode®: 50.302 Detaljhandel med deler og utstyr til motorvogner, unntatt motorsykler Der har dere tlf nr Edit: Slenger på privaten også Thomas Håland, 4741 Byglandsfjord TLF: 483 50 532
tonelisepedersen@hotmail. Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 nårr eg logg inn på sia, står de at ordren ikke er behandlet....
Thomassino88 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 jeg har bestillt og forhåndsbetalt får angeleyes gjore det en gang i mai.men har ikke fått en dritt
vetu03 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Prøv å ring privat nummeret da hvis dere ikke får tak i han på firmanummeret.
BreitBau Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Det her er jo bare sløvt? Hvor er egentlig Thomas hen? Han drev det så sykt bra i begynnelsen.. Nå er alt bare tull her?!
matsrh Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Kan jo hende han tok en ferie fra nyttår eller noe? Kanskje det har skjedd noe i familien så han er vanskelig å få tak i.
Dan Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Han har sikkert tatt seg en sydentur på alle forhåndsbetalingene.
Azeton Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Mysild... Flere og mobbe her Han har svart meg nå.. problemet er vel ikke så stort at det ikke kan rettes på
EirikL Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Tror jeg skal ligge langt unna Norvatio i fremtiden. Holdt på å bestille noe derfra før jul, men er jo glad jeg ikke gjorde det. Virker jo totalt useriøst, hele greia
Azeton Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Ikke ta forhasta beslutninger nå da, noen er alltid uheldig.. Det kan være meg eller deg. Er greit og ta kontakt og høre hvilke svar du får
325i Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 kjenner fyren jeg og han har slutta med styling.. solgte just alt han hadde igjen til bsbildeler så dere som går å venter på no må nok vente forjeves.. er kun bilstereo og diverse annet dill han driver med nå..
tonelisepedersen@hotmail. Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 JA, men ka nårr man har ringt/maila i 3 uke utn å få SVAR?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå