thomkleven Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Historie eller erfaringer fra denne her. Kjøpte den for en slikk og ingenting på Ålgård i Rogaland. Skulle være byttet motor og diff på den, står 225.000 ca. på telleren. Fant ut i ettertid at det er sperrediff på den, utrolig morro. Var egentlig ment som et håpløst spinn-i-hjel-prosjekt, men tilstanden var slettes ikke så gal som fryktet når en fikk ordentlig overblikk over den.
ehrnst Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 regnr? likner på en bil kompis av meg hadde 320 eller? lov å spørre om hva du fikk den for?
thomkleven Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Reg.nr. SR 97811 Ga 4000kr. Original sperre, sviver og går bra, nesten ingen tikking... Alt av ulyder er borte nå, var bare å stramme demperne. Hehe. Eneste jeg sliter med er en dunkelyd når jeg slipper clutchen, eller gir på/ slipper gassen i fartm kommer bakfra, regner med det er oppheng til diff eller hardykopling eller noe. Må bytte en fjær, og bremser fremme, samt sveise rust ved alle jekkfester samt gulv på passasjer-side, så skal den ikke være langtfra eu-ok tenker jeg.
thomkleven Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Er original 320i, importert i '97...
ehrnst Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 skal høre med kompisen min og reg. jeg mener å ha "sett" denne før hans var også import
thomkleven Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 Yeah. Selger ante ikke hva han satt på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå