Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tviler jeg på, tror ikke m50 og m52 passer overens, men skal ikke si det 100%.

Vet væertfall at m3US kammene ikke passer i en 325.

Skrevet

Har ikke så mye peiling på kvasskamm annet enn at jeg viste hvor man får tak i det.

Men er helt sikkert fine de der og.

Har sett på div bremsepapirer at det er en del å hente ved å mappe motoren etter ny kam er montert (optimalisering)

Fant btw et bremsepapir fra et engelsk forum av en 328i. med US m3 kammer.

Husker ikke helt, men er mulig at det er montert et 325 innsug sammen med kammene, ser slik ut.

Legg merke til den kjipe effektkurven som 328i har orginal. Maks, effekt ved 5300rpm eller noe, også bare daler det nedover.

Se på kammer med software på 6000rpm mot orginal effekt på samme turtall, er jo faktisk over 50hk!

Ser både orginal effekt, kam uten software og kam med software, som du ser så er det noe å hente.

328hpdl5.jpg

Skrevet

Det av grafen er US kammer, men ingen av de jeg linka til eller shmidemann har US kammer det jeg vet, det er vanligst å kjøpe slike brukte, dog er de veldig ettertraktet, så ikke lett å få tak i.

Men Shrick har jeg hørt skal ha kammer som er helt like US kammene i fysisk form, dog vet jeg ikke vilke.

Skrevet

Hmm ja, vurderer faktisk dette litt selv nå, har de mest effektive na modsa til 328 allerede, med kamm så hadde det blitt komplett.

Noen som vet hva f.eks GS/EMM sport tar får å skifte kammer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...