Rogeren Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Har et kinaturbokit til M50 tilsalgs... Hobby-omsveist manifold, det må gjøres om for å få et bra resultat. LMM på bilder følger ikke med.
Rogeren Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Tror det har stått i e36, om sveist for turbo opp. Hang i hvert fall e36 støtfangerfester på cooleren. Pris... Vetdapokker... 3 lapper er det vel gjerne verdt? bud? Forresten ingen slakk i turbo, utover normal "opp og ned" slakk. omtrent slik i e30 f.eks. Dette er en annen lik manifold som er sveist om for å passe i e30 med M50.
Zeeks_Racing Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 er dette komplett? altså det jeg trenger for m50 maskin min??
Rogeren Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 du trenger oljeslange tur/retur i tillegg...Kommer ikke på noe mer i farten... evt programvare og dyser...
Rogeren Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 selges bare komplett. jeg har ikke bruk for en halv kartong deler jeg ikke blir kvitt, desverre...
Rogeren Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 Noterer budet, men lar det ligge litt til, å ser om noen byr mer...
Oddey Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 hm, hvorfor selger du ? hvor mye yter turboen? er det bolt on til e36 325 slik det er nå?
Rogeren Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 Jeg kjøpte en motor med dette på, men skal ikke bruke det da jeg har annet turbokit på den motoren jeg byttet ut. Med mye større turbo, og div andre deler, men samme manifold, sveis om på annet vis... Det er ike helt bolton, det er ikke olje slanger til og fra turbo, kanskje noen silikonskjøter som mangler, det er det du ser på bildene som er der, minus luftmassemåleren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå