immik Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 ene sideskjørtet mitt har løsnet helt bake .. noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre for å få festet det ?
denzow Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 styling sideskjørt? Lim det på igjen da vel? kan bruke sikaflex eller wurth sin klebemasse :=)
Bengt Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Nei ,her er det nok bare å skifte toppakning så skal du se at alt ordner seg !
Hankook Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Nei ,her er det nok bare å skifte toppakning så skal du se at alt ordner seg ! Hahahahahahaha,
Hauso Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 jeg tror du må bytte tomgangsregulatoren, og evt høyre bakhjul. da sitter det som støpt:) eller borre noen hull og stripse de på eller bare Tec-7 =D
Ballder Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Eller finne et annet forum for og få hjelp... Ville tro sicaflex ville være en fin venn her. Men beste var vel og finne ut hur det opprinnelig er festet, og feste det slik igjen dersom det er mulig.
montrealblue Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 to karoseriskruer i bakkant av skjøtret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå