StianA Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 hei har et stykk laptop beskyttelses klistremerke jeg skal selge hadde tenkt meg 200 ink frakt for dette: det er til og sette på laptoppen så det ikke blir riper på lokket, enkelt og greit og sette på (følger med bruksandvisning passer skjermer opp til 17" målene er 36cm x 27cm her er bilde : er bare arkiv foto, det er uten det røde der, den er sort.
StianA Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 Stilig det var da hvor fikk du tak i det? jeg har mulighet for og skaffe flere
krutte-39 Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Stilig det var da hvor fikk du tak i det? jeg har mulighet for og skaffe flere Då må du gjøre det, for eg har lyst på sånn
StianA Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 okey dersom det er flere som er intressert får dere skrike ut så skal jeg bestille opp jeg
Dirty Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 søk på navnet som står på bilde jewel bla bla på ebay dere
gt325 Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 hei en sånn skulle jeg også hat viss du får tak i flere? mvh gorm
StianA Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 dersom flere er intressert kan jeg som sagt skaffe flere send pm dere som vil ha så jeg vet hvor mange jeg må bestille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå