Azeton Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 F... hadde lyst på den soveposen jeg Alt kan kjøpes.. BUD?
Chris_325iM Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 hvordan er standen på fører setet? den er ikke avbildet
AlXz Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Kan bare nevne for dere som ikke har sett det.., at Azeton nå er i forcen Er ikke umulig at han kommer seg på nett der nede heller men...
Azeton Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 Er interiøret solgt.. ? pris ? Standene på alle setene er strøken. Di står hjemme i oslo. Har fått inn bud på 7000kr Det må også hentes. Bakrutesenker er ikke solgt. Er som sagt i bardufoss nå. Seter, girkule+mansjett ligger hjemme. så di kan sendes/hentes. Bilen står i skotselv hos fetteren min, han har nøkler til bilen. Der hos han står det noen E28 dele biler også. Så om det er noe som haster på bilen som jeg vet er i stand. kan jeg prøve og ordne noe HK-416N er foresten et ganske fint våpen
Gjest Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 pass på å få riktige eller like deler da... to ulike speil er kjekt! EDIT: fikset, nesten hvertfall
Torbjørn H Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Er som sagt i bardufoss nå. Du er på Bardufoss! : ) Bryteren til tåkelysene trenger jeg. Pris?
Azeton Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 pass på å få riktige eller like deler da... to ulike speil er kjekt! Beklager det. Men pm så skal vi få løst det.. Gi bud på brytere
blindfold Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 tar girkula jeg hvis den ikke er solgt da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå