Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror nå at jeg har blitt lurt på en M3 E46 :evil:

Ringer det nr, så sier de på svarer, noe med at det er feil tid på døgnet å ringe. Har kun svart på mail en gang. Noe som har peil på å finne ut noe, så takker jeg for hjelp.

PBM Logistics Ltd1682

Route 202 Pomona, N.Y.

10970-2901

Phone. 1(646)309 7243Fax. 1(718) 816 4470

Skrevet

Sjekk i brønnøysundsregisteret:

http://www.brreg.no/index.html

Er det et reelt firma, skal de være registerte der.

En grei huskeregel kan være: Aldri betal forskudd til noen, spesielt når du ikke vet om firmaet du etter sigende betaler til, eksisterer eller ikke.

Edit: La ikke merke til at firmaet du pratet om lå i Usa.

Skrevet

brreg fungerer svært dårlig i US vil jeg tro;)

google ga meg lite svar yngve, hardu prøvet deg på noen av de amerikanske forumene?

Skrevet
brreg fungerer svært dårlig i US vil jeg tro;)

google ga meg lite svar yngve, hardu prøvet deg på noen av de amerikanske forumene?

Nei, har ikke foretatt meg så mye. Har kjøpt bilen av et privat firma, og skulle betale bilen når jeg fikk en mail som bekreftet at bilen var shippa. Er sånn man pleier å gjøre det. Står jo rammenr og alt på en sånn bekreftelse. Så så den meget seriøs ut, sise mailen jeg fikk var at den var forsinket og de ikke viste noe annet at skulle komme tilbake til meg når de hadde noe info. Men jeg tror alt er bare bløff nå. :x Så derfor tenkte jeg kunne begynne med det jeg frykter er et fiktivt transport selskap.

Skrevet

Hvis du ikke har overført noe penger enda, er det vel bare å drite i dem og finne en annen bil. Har også googlet litt, men ble heller ikke noe klokere. Håper du får ordnet opp i dette.

Edit: har noen kjenninger i Tromsø som har hentet en rekke amcars fra statene. Jeg kan høre med dem om de har hørt om firmaet, hvis du vil?

Skrevet

Snakke med et søskenbarn i Tromsø og han fortalte at det har vært endel snusk på dette området de siste årene. Han anbefalte deg å ta kontakt med Amcar i Trondheim og høre om de viste noe om det aktuelle firmaet. Du kan ringe dem på 72 89 60 00.

Skrevet

Du kan bestille person sjekk via nett , koster 50 kr ,nummeret du skriver opp er til mobiltelefon i hvertfall. privatperson etter hva jeg fant ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...