Bonden Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Beklager skrev feil i forige innlegg telefonen er regitrert på denne adressen,men befinner seg for øyeblikket mellom chambers st og broadway ,for håpe det ikke er svindel dette men dette virker noe rart.
M3 Yngve Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 Beklager skrev feil i forige innlegg telefonen er regitrert på denne adressen,men befinner seg for øyeblikket mellom chambers st og broadway ,for håpe det ikke er svindel dette men dette virker noe rart. Takker, kan du ikke sende kart eller info, som jeg kan finne igjen, eller skrive ut. Må nok over dammen en tur ja Må være sikker på hva jeg skal gjøre før jeg legger ut firma har.
Deep Dish Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Hmm, hvis du går på Yellowpages og søker etter firmaet, så finnes det ingen med det firmanavnet i New York. Får 8 treff på PBM, men ingen logistics firma.. (Her er de 8 firmaene:) http://www.yellowbook.com/search/?what= ... e=New+York
Gunnar Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 3200,- en vei fra?? Gardermoen. Både til Boston og NY. Helt utrolig egentlig, betalte nettopp 4900,- t/r Sandefjord - Trondheim med propellfly (Widerøe).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå