Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet av en slik med en god pris/kvalitet. tenkte å ha 2 oppsett på min m102 turbo, originale 252hk på landevei og ca 350hk på bane.

Er dette unødvendig? er det bare å kjøpe en mekanisk å skru opp trykket når jeg vill ha mere gamp?

Mitt første turbobygg så er litt grønn :oops:

Kjørte en 200sx for noen år siden som hadde en elektrisk en fra greddy og der trykkte du på en knapp og bilen ble bare helt syk :wink:

Skrevet

GReddy Profec B Spec II

Pris: kr 3 900.-

Med denne elektroniske boost controlleren kan du justere det meste! Den gir deg muligheten til å forhåndsinnstille to ulike turbotrykk som etterpå justeres bare ved et tastetrykk! Med denne boksen kan du også justere starttrykket og responsen på turboen slik at den spinner opp raskere enn før. Alt justeres individuelt på low/high setting. I standardmodus er den en turbotrykksmåler, også med vacuum. Innebygget varselfunksjon og begrensning på et forhåndsinnstilt turbotrykk slik at du ikke får høyere trykk enn motoren din kan tåle. Logger også det høyeste turbotrykket etter hvert pådrag.

Boost controlleren er liten i størrelse og derfor lett å montere. Alle nødvendige monteringsdetaljer følger med sammen med engelsk bruksanvisning. Kan justeres helt opp til 3 bar!

Er man nødt til å ha datasprut for å ha en sånn? denne høres jo bare helt genial ut.

Skrevet

nei du er ikke det, men datasprutet kunne gjort jobber selv.

personlig synes jeg det er alt for dyrt, du får jo sånne dual-stage bleed ventiler og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...