-Anders- Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Jeg er medlem.. men det funker ikke å poste bildene ved bruk av img. Sitter på jobben så får heller ikke mellomlagra bildene på pcen her.
Howrd Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Her er noen bilder;) MEN, vil tror dette tar sin tid;) Her er tråden du vil trenge, (du må registrere for å se bildene) http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=710868
BMW E36 coupe Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 Her er noen bilder;)MEN, vil tror dette tar sin tid;) Her er tråden du vil trenge, (du må registrere for å se bildene) http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=710868 Oi dæven dette var jammen fint Har prøvd å registrert meg der i hele kveld, men det går ikke, rett å slett. Puk data Om noen som er regga der kunne fiksa mere info her eller på mail så hadde det vert meget fint
Fixfax Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 oida det var meget gromt, men er nok ikke så bolt on som det ser ut til. så perfekt som det er, ser det ut som bolt on men det tviler jeg på det er, meget bra gjort
BMW E36 coupe Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 oida det var meget gromt, men er nok ikke så bolt on som det ser ut til.så perfekt som det er, ser det ut som bolt on men det tviler jeg på det er, meget bra gjort Javist, meget gromt var det da er det altså ikke umulig, å pent blir det når man får det ferdig ( jepp, jeg skal få det til )
Howrd Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 hmm, registrerte meg uten problemer jeg, rett før jeg fant frem bildene:p Gleder oss til å se vi da;) Du får lage en guide;) hehehe Fikk til det rått han ja, så på en del av prosjektbildene, og må si jeg så noen kilo sparkel/glassfiberskarkel, grunning og lakk bli brukt:p
gnmfr Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 oida det var meget gromt, men er nok ikke så bolt on som det ser ut til.så perfekt som det er, ser det ut som bolt on men det tviler jeg på det er, meget bra gjort Javist, meget gromt var det da er det altså ikke umulig, å pent blir det når man får det ferdig ( jepp, jeg skal få det til ) legg ut bilder gjenom prossesen da artig og følge med:D
Howrd Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 her er non flere kule bilder jeg fant fra tråden er faktisk utrolig mange bilder av prosjektet, så det gjør det jo mindre umulig for deg
BMW E36 coupe Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 Endelig fikk jeg registrert meg jeg å Ser da slettes ikke umulig ut detta da Er bare å skaffe seg ett darsboard å begynne Tror jeg får lage en prosjekt tråd på hele bilen jeg. Blir nok å få retta å få bilen sikkelig istand føre jeg begynner med darsboard prosjektet , men det skal gjennomføres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå