blindfold Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 hei. jeg er ny her å har noen spm angående en e36 320. får ikke startet bilen. virker som om bensin pumpa ikke starter.skal det komme lyd fra denne når tenningen slåes på? å hvor sitter sikringa til den? alt står på spansk i sikringsboksen min takker for alle svar. mvh finn
KalMar Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 velkommen til forumet.. kan ingen til om e36... med prøv å søk i forumet (til venstre) På min e30 så begnner ikke bensin pumpe å gå får starteren sviver.. men får den gnist?? du kan jo bare ta ut sikkringene å se om det er noen som har gått kaputski..
blindfold Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 takker for det problemet er at jeg ikke veit hvor sikringa står.. eller om det er releet som har gått. det er gnist...å pumpa var bytta for ca 2mnder siden.
icc Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Bare heng voltmeter over ledningene til pumpa, så ser du om det er spenning.
blindfold Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 skal gjøre det. takker for kjappe svar.. skal prøve å få lagt ut noen bilder av bilen her i løpet av kvelden
blindfold Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 er det noen som kan fortelle meg hvilket rele som styrer bensinpumpa? forstår ikke en dritt av det som står der siden det er på spansk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå