Gå til innhold

3L E36 turbo Film på side 15


montrealblue
 Share

Anbefalte innlegg

ja det stemmer. får se koss det går;)

viss du har noen filmer med burning eller kjøring med bilen din såå hadde det våre kjekt å sitt de, når du har turbo;)

Var ute å burna og hærja litt i stad:P tenkte jeg skulle filma litt men ble med tanken, men kan alltids ta en runde i morgen med ett kamera;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg leste i et gatebil magasin, der sto det at bmw sine girkasser tåler veldi lite, det var snakk om litt spinning så røyk den orginale.

hva slags girkasse har du i??

Hehe, da tror jeg nok ikke de som har skreve det har veldig mye peiling:P

Sitter org 320 kasse i min(getrag260 mener jeg det var) og forje eier har burna, sladda og hærja mye med den(han kjørte med 325 motor), er ingen anntydning til att den er slitt... ingen ulyder og den er tigt og fin å gire med=) også har jeg jo selv leget en del lavt skydekke med den:P Klart m3 kasse tåler vel mer om man skal ha mye hester men så vidt jeg vet så tåler org kassene en god del=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg leste i et gatebil magasin, der sto det at bmw sine girkasser tåler veldi lite, det var snakk om litt spinning så røyk den orginale.

hva slags girkasse har du i??

Hehe, da tror jeg nok ikke de som har skreve det har veldig mye peiling:P

Sitter org 320 kasse i min(getrag260 mener jeg det var) og forje eier har burna, sladda og hærja mye med den(han kjørte med 325 motor), er ingen anntydning til att den er slitt... ingen ulyder og den er tigt og fin å gire med=) også har jeg jo selv leget en del lavt skydekke med den:P Klart m3 kasse tåler vel mer om man skal ha mye hester men så vidt jeg vet så tåler org kassene en god del=)

Eg kjørt me orginalkasse. hadd vel ca. 300hk når motorn sprakk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke ut va toppakning jeg skal ha.

Hva bruker dere?

Kjører med 3 eller 3.5 mm MLS... husker ikke helt

Skal vist være bortimot umulig å få det tett med mls.

Jeg skal frese spor i blokka, og bruke pyramideringer el. pianotråd/rustfri migtråd. Sammen med orginal toppakning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...