montrealblue Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 Har ferdig ny overhalte bunndel jeg.. Ferdig o.ringet og så du slippe at pakkningen skal blåse ut.. Arp bolter til topp og følger medhttp://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=116612&start=0 Ja, men det blir jo jævli dyrt? Foresten, Hvorfor tror du jeg fikk tenningsbank? Hørte det tydlig på 3000-4000 omdr.-0.5-0.7 bar. for så å bli borte på høyere turtall.
sector59 Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Har en m50b25bunndel, og nedkomprimerte org stempler(ubrukte) Hvor mye tåler di stempla, har et håp om 350-400 driftsikre hk.? Spørs jo kor bra mappen blir folk sier vell di er go for 400motor-hk men jeg har også sett att sjørtene knekker på 300hk. vis du ikke skal gjøre noe med blokka, hadde eg kjøpt disse å kjørt 330-350hk med sprut. Skal opp i 400++ begynner de og koste flesk Dette er min mening i alle fall!!!
montrealblue Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 Har en m50b25bunndel, og nedkomprimerte org stempler(ubrukte) Hvor mye tåler di stempla, har et håp om 350-400 driftsikre hk.? Spørs jo kor bra mappen blir folk sier vell di er go for 400motor-hk men jeg har også sett att sjørtene knekker på 300hk. vis du ikke skal gjøre noe med blokka, hadde eg kjøpt disse å kjørt 330-350hk med sprut. Skal opp i 400++ begynner de og koste flesk Dette er min mening i alle fall!!! Jo, men er det ikke bedre å bruke en mls pakning enn å dreie ned stemplene? Kommer jo ned til ca 8.6 i komp med en 3.5mm mls. Er ikke det nok for 330-350hk
MotorViagra Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Mls er greit så lenge du får det tett, som er vanskelig! Pyramideringer og o.ringa blokk er det beste allternativet. Da må du enten ha smidde stempler eller dreid stempler. Og så må du ha et sprut får å være 100% sikker.
MotorViagra Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Har ferdig ny overhalte bunndel jeg.. Ferdig o.ringet og så du slippe at pakkningen skal blåse ut.. Arp bolter til topp og følger medhttp://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=116612&start=0 Ja, men det blir jo jævli dyrt? Foresten, Hvorfor tror du jeg fikk tenningsbank? Hørte det tydlig på 3000-4000 omdr.-0.5-0.7 bar. for så å bli borte på høyere turtall. Hvorfor døde bestemora mi får 2 uker siden? hehe du skjønner sikker hva jeg skal frem til, er noe jeg kan svare på da jeg ikke bruker bilen eller har sett hva som evt kan være feil.
montrealblue Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 Har ferdig ny overhalte bunndel jeg.. Ferdig o.ringet og så du slippe at pakkningen skal blåse ut.. Arp bolter til topp og følger medhttp://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=116612&start=0 Ja, men det blir jo jævli dyrt? Foresten, Hvorfor tror du jeg fikk tenningsbank? Hørte det tydlig på 3000-4000 omdr.-0.5-0.7 bar. for så å bli borte på høyere turtall. Hvorfor døde bestemora mi får 2 uker siden? hehe du skjønner sikker hva jeg skal frem til, er noe jeg kan svare på da jeg ikke bruker bilen eller har sett hva som evt kan være feil.
montrealblue Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 Mls er greit så lenge du får det tett, som er vanskelig!Pyramideringer og o.ringa blokk er det beste allternativet. Da må du enten ha smidde stempler eller dreid stempler. Og så må du ha et sprut får å være 100% sikker. Så pyramideringer brukes sammen med orginal pakning? Altså: Med pyramideringer, neddreide stempel og sprut, så blir stemplene det svake punktet når man nærmer seg 350-400hk?
MotorViagra Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Mls er greit så lenge du får det tett, som er vanskelig!Pyramideringer og o.ringa blokk er det beste allternativet. Da må du enten ha smidde stempler eller dreid stempler. Og så må du ha et sprut får å være 100% sikker. Så pyramideringer brukes sammen med orginal pakning? Altså: Med pyramideringer, neddreide stempel og sprut, så blir stemplene det svake punktet når man nærmer seg 350-400hk? Ja det gjør de, samma med o.ring. Stemplene blir det svake punktet ja, men med et sprut og en ordentlig map holder dette som regle helt fint
montrealblue Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 Mls er greit så lenge du får det tett, som er vanskelig!Pyramideringer og o.ringa blokk er det beste allternativet. Da må du enten ha smidde stempler eller dreid stempler. Og så må du ha et sprut får å være 100% sikker. Så pyramideringer brukes sammen med orginal pakning? Altså: Med pyramideringer, neddreide stempel og sprut, så blir stemplene det svake punktet når man nærmer seg 350-400hk? Ja det gjør de, samma med o.ring. Stemplene blir det svake punktet ja, men med et sprut og en ordentlig map holder dette som regle helt fint Hvilket utsyr brukes for å frese spor i blokka for ringer? Har hørt at det kan gjøres enkelt hjemme i garasjen med et redskap som man låser fast nede i silynderen, og med et dreiestål som man sveiver for hånd?!
OLEZZ Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Anbefaler deg et billig og greit datasprut om du skal bygge opp noe igjen. Hadde det chip greine der selv, og det er ikke det samme som datasprut.Jeg kjøpte ms for 5000kr. Plug and play. Er det virkelig plug and play? Har hørt at ms er vanskelig å få til Jeg kjøpte plug and play av en som driver å lager det jeg. Veldig billig og enkelt. Jeg har også montert pyramideringer, og det er helt knall.
montrealblue Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 Anbefaler deg et billig og greit datasprut om du skal bygge opp noe igjen. Hadde det chip greine der selv, og det er ikke det samme som datasprut.Jeg kjøpte ms for 5000kr. Plug and play. Er det virkelig plug and play? Har hørt at ms er vanskelig å få til Jeg kjøpte plug and play av en som driver å lager det jeg. Veldig billig og enkelt. Jeg har også montert pyramideringer, og det er helt knall. Er det megasquirt du har?
montrealblue Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Skrevet Juli 18, 2009 ja, olezz har megasquirt. kjøpt på ebay fra amerika? Er den byggd inn i orginalhjernen?
matss Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 litt usikker på hvor den er kjøpt. var vel fra christer på autoquick i oslo, stemmer ikke det ole? er sånn type som er bygd inn i org. hjernen ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå