montrealblue Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 BMW 320 E36 95 MODskal prøve å legge ut litt bilder fra mitt lille turboprosjekt.Mitt første prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 oppsett: Motor Turbo fra A-dekk Ombygd Kina manifoil Walbro Bensinpumpe Progresiv bensintrykksregulator 2.5" trykkrør Dumpventil 2.5" Downpipe og eksos 3.5MLS ARP Toppbolter Innovate Lc-1 breibandslamda Megasquirt plug and play kommer Skal prøve å ladde 1.2bar Driverk: 323 mellomaksling 328 Diffrensial 328 Stikkakslinger Understell: Supersport Justerbare coilovers Powerfleks framme, blir også bak. Slisset Bremseskiver Tårnstag fram og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Har du ett bilde av motor og ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Er kjekt med litt info om bilen og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Er kjekt med litt info om bilen og Joda det kommer. Er ikke no go på pc. Rettere sagt, helt grønn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 hehe er lov det man lærer etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Bilen er en 95 mod. 320 m52 vanos. nå med turbokit fra A-dekk. Har ikke rørt innmaten i motoren, men skal prøve å ladde ca 0.8 bar. Har ikke gjort noe med tenning, bensin enda. Så det blir fuelcut på ca 0.4 bar sånn som det er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Er kjekt med litt info om bilen og Joda det kommer. Er ikke no go på pc. Rettere sagt, helt grønn! Hehe.. Kjenner meg gjen der.. Tok litt tid før eg fikk til alt her inne på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Er kjekt med litt info om bilen og Joda det kommer. Er ikke no go på pc. Rettere sagt, helt grønn! Hehe.. Kjenner meg gjen der.. Tok litt tid før eg fikk til alt her inne på forumet.. d går seg tæll Trur eg må fær ut å knips litt bilda, hadd ikke så mye på pcèn som eg trudd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 men syn du burde skifte til m-fanger og skifte dei cromspeil .. ser ut som ein golfkølle.. Lykter med sort bakgrunn hadde sikkert vært fint og.. Men ellers ser det bra ut under pansere-- flott flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Intercooler fra en gammel lastebil faktisk. passa perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 blir du og teste denne på acr sommer treffet?jeg skal dit,jeg og s.hafsmo på forumet her.håper bare at bilen hans har fått manuell kassa og ess kompressor til da 540i!blir gromt! Fin bil foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montrealblue Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 men syn du burde skifte til m-fanger og skifte dei cromspeil .. ser ut som ein golfkølle.. Lykter med sort bakgrunn hadde sikkert vært fint og.. Men ellers ser det bra ut under pansere-- flott flott hehe, ja di golfkøllene skal lakeres Vet at det ikke passer helt med den fangern, men synes den er fin. Dessuten har jo alle m tech. men jeg har ødelagt fangern nå, så kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå