Moose Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Visdusviskerne mine står midt på frontruta etter at jeg bremsa slik at snøen på taket gled ned på frontruta mens viskerne var på vei ned og stoppa pga snøen. Etter at jeg fjerna snøen var de helt døde en stund, men etter 10 min funka de igjen. De går likevel der de skal. Altså, først går den opp, så går den ned til bunns igjen før den går opp til midten på ruta. Jeg regner med at det bare er en innstilling på hvor viskeren skal stå i når den ikke er i bruk, men hvordan justerer jeg det?
bcrazy Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 du må ta av dekselet som sitter over vindusvisker motoren. Må vel av men venster viskerarm også tror jeg. Så kan du flytte på staget fra motoren. Det sitter fast med en mutter. Skjedde akkurat det samme på min e39 og da hadde staget bare flyttet seg på akslingen fra motoren.
TheBirg Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 OG hva lærte det deg om å kjøre med snø på taket ?
ghostrider Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Fikk samme problemet i dag, bare at når de stopper står de opp, der de skal snu. Har ikke fått snø fra taket, så vet ikke helt hva det kan være.. er åpen for forslag
Hauso Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 neste gang måker du taket ditt:) sikkert en instilling på viskermotoren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå