<SuperMann> Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Har to sett fremstoler i svart skinn m/varme som passer både e39 og e38 Det er ett sett manuelle sportstoler og ett sett el-komfort. Og komplett baksete i svart skinn passer e39 touring. 4x dørtrekk i svart skinn passer e39 sedan/touring 2x sett trelister til e39, både for navi og vanelig radio cd/kass Så med andre ord, ett komplett til e39 touring. Enten sport eller komfort. Og ett forsete sett til de som har svart skinn i e39/e38, men vil oppgradere til sport eller el-komfort. Interiøret er i bra stand uten hull, normalt slitt. Og ett sett passer e39/e38 helt komplett 4:3 navi/tv/radio-pro/kjørekomp/kass m, cd-veksler, tv-tuner, navileser, gps-ant, radio/tv-ant m/forsterker, org sub-touring m/forsterker, multifunkratt/hendel/display, og alle kabler +braketter/avblendinger for touring (kan skaffes til sedan også) Og en 4:3 navi/tv/radio-bis/kjørekomp/kass enhet m, navileser u/kabler og resten. Kan skaffe resten brukt fra sverige. Har også div annet fra e39 touring 525tds a mvh HansK mail: hansk@hansen.no mob: 99 124 120 Pris ja, kom med Bud, gir det ikke bort men går rimelig ved hurtig avgjørelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<SuperMann> Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Har fått flere spørsmål anng. priser. Så jeg prøver meg med: Skinninteriør komplett til touring for 5000,- ved rask handel. Og 3000,- for forsete sett, 4000,- for komplett navi og 1500 for de andre navi delene. mvh HansK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Hva skal du ha for bare de 2 sportstolene? Kan hentes med en gang ved rett pris. Bo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<SuperMann> Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Hva skal du ha for bare de 2 sportstolene? Kan hentes med en gang ved rett pris.Bo. Er veldig mange som har ringt anng de. jeg har sagt de går for 3000,- Er vel en som har overført penger til meg. Det gjenstår og se om de kommer. mvh HansK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 det er jeg som har overført penger. Du har de på konto senest i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrodeM Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Har du en radiomodul som er i orden? Eventuellt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<SuperMann> Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Har du en radiomodul som er i orden? Eventuellt pris? Ja, har radiomodul. Men er usikker på om jeg selger den løst. Jeg skal til sverige og handle 16:9 navi, får jeg med radimodulen der, så kan jeg selge den som står i bilen min nå. Kommer til bake til deg mot slutten av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<SuperMann> Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 det er jeg som har overført penger. Du har de på konto senest i morgen. haha, ikke så lett og identifisere deg ut i fra turbo2 og ett mobnr Så beklager det. Men da har vi det klart Sjekker konto i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<SuperMann> Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 Sportstoler solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Har du dørpanel venstre foran uten memoryknapp med skinn?Evt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Selger du bare dørtrekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raytech76 Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 hvor mye for el comfort stolene foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå